Od 15 lat specjalistka w budowaniu pozycjonowania, rozpoznawalności i customer experience centrów handlowych. Od 8 lat kieruje strategią i komunikacją Posnanii, jednego z największych obiektów handlowych w Polsce, obsługującego 14 milionów klientów rocznie. Jej projekty przyniosły Posnanii 18 polskich i międzynarodowych nagród marketingowych. Wcześniej zdobywała doświadczenie w branży reklamowej, pracując nad strategiami dla największych marek FMCG. Absolwentka socjologii UAM, pasjonuje się badaniami konsumenckimi i ich zastosowaniem w marketingu.
Agnieszka Juszkis
Dyrektorka Marketingu Posnania, Apsys Polska
bio
Zobacz debaty:
Zobacz również
- Ministerstwo Rozwoju i Technologii
Artur Kluczny
- Pełnomocnik ds. Partnerstwa Kraju Związkowego Brandenburgia na Wielkopolskę
Darius Müller
- Fundacja Projekty Edukacyjne
Tomasz Stołowski
- Urząd Miasta Wrocławia
Tomasz Smoliński
- Urząd Miasta Katowice
Magdalena Świerczek
- Koordynatorka Projektu
Milena Fibikowska