Zarządza Poznańska Lokalną Organizacją Turystyczną, odpowiedzialną za promocję i rozwój turystyki w aglomeracji poznańskiej. W jej skład wchodzi także wyspecjalizowana komórka wspierająca pozyskiwanie kongresów dla stolicy Wielkopolski – Poznań Convention Bureau. Doprowadził do rozbudowy struktury członkowskiej w organizacji, która opiera się na samorządach aglomeracji poznańskiej (Miasto Poznań, powiat poznański oraz kilkanaście innych gmin z obszary Metropolii Poznań) oraz branży turystycznej (hotele, lotnisko, targi, restauracje, muzea, uczelnie, atrakcje turystyczne, itd.). We współpracy z branżą turystyczną wspiera rocznie kilkadziesiąt wydarzeń, w tym największe poznańskie kongresy, takie jak światowy Kongres Dentystyczny FDI, Światowy Kongres Historyków CISH oraz Światowy Kongres Nauk Politycznych IPSA.
Twórca akcji wyprzedażowej “Poznań za pół ceny”, dziś kopiowanej przez kilkadziesiąt polskich miast i regionów, także na szczeblu krajowym. Członek Rada Ekspertów do spraw Turystyki, licznych rad naukowych, zespołów, współautor strategii rozwoju turystyki w Metropolii Poznań i Poznaniu. Wprowadził w 2012 r. permanentny system monitoringu ruchu turystycznego nazwany „Poznańskim Baroemtrem Turystycznym”. Od kilku lat zaangażowany w promocję gastronomiczną Polski, w ramach której współpracował z przewodnikiem Michelin czy organizatorami konkursu Bocuse D’Or. Wyróżniony odznaką honorową “Za zasługi dla turystyki”.
Absolwent poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, stypendia naukowe w Albert-Ludwigs-Universität Freiburg oraz Uniwersytecie Warszawskim.