Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, kieruje mediami społecznościowymi Wrocławia. Odpowiada za planowanie, wdrażanie i realizację strategii komunikacji miasta w mediach społecznościowych. Specjalizuje się w kreatywnym podejściu do promocji organizowanych inicjatyw oraz wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań i technologii do bieżących działań informacyjnych. Doświadczenie zdobywała zarówno na uczelni (pełniąc dwukrotnie rolę Członka Zarządu ds. Wizerunku i Promocji Samorządu Studentów), współpracując z agencjami marketingowymi i PR-owymi oraz prowadząc bieżące działania informacyjne i komunikacyjne w Urzędzie Miejskim Wrocławia.
Jej dotychczasowe działanie zostało wyróżnione nagrodami: Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu “Very Important Student” za Całokształt Działalności oraz “Złotego Lajka Samorządowego” (odebranego podczas Samorządowego Kongresu Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’22) dla Wroclaw [Wroclove] – za profil z najbardziej aktywną i angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych.
Doradza instytucjom i organizacjom samorządowym w planowaniu strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych.