Do Autopay (wcześniej Blue Media) dołączył w 2019 roku jako Sales Director Financial Sector. Obecnie jako Product Director koncentruje się na rozwoju produktów i usług Autopay. Wcześniej przez 10 lat pracował w Krajowej Izbie Rozliczeniowej S.A., w tym jako Dyrektor Departamentu Produktów Mobilnych i Tożsamości Cyfrowej oraz Dyrektor Departamentu Strategii i Projektów. Uczestniczył w licznych zespołach roboczych ZBP, w tym m.in. Polish API. W latach 2000-2009 był konsultantem i menedżerem w dziale doradztwa strategicznego Deloitte. Wcześniej (1999-2000) pracował w Banku Pekao S.A. oraz w latach 1996-2000 roku w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w Katedrze Informatyki Gospodarczej. Ekspert rynku płatności, open banking oraz cyfrowej tożsamości.
Krzysztof Pycia
Product Director, Autopay S.A.
bio
Zobacz również
- Ministerstwo Sportu i Turystyki
Bartłomiej Karolczyk
- BNP Paribas
Dariusz Kacprzyk
- Autopay
Adam Jastrowicz
- Urząd Miasta Chełmu
Renata Ciepłowicz
- Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Anna Czyżewska
- Wiceprezydentka Miasta Sopotu
Magdalena Cieślik