Ponad 25 lat temu zaczynała w dyplomacji, potem w branży eventowej i działach marketingu aż po sektor pozarządowy. W każdym z tych obszarów zajmowała się głównie budową wizerunku i tworzeniem treści. Jest całkiem niezłym copywriterem, kocha słowa, żonglowanie nimi oraz komunikowanie za ich pomocą wartościowych znaczeń. Urodzona networkerka – posiada moc łączenia ludzi wokół małych i dużych spraw, szczególnie spod znaku CSR-u.
W 2016 roku wróciła z Warszawy do rodzinnego Gdańska i całkowicie przeniosła swoje moce przerobowe do sektora trójmiejskich organizacji pozarządowych, zaczynając od koordynacji Gdańsk Business Run. Od 2018 roku współpracowała ze Stowarzyszeniem Morena jako trenerka w tematyce promowania młodzieżowych projektów społecznych oraz działalności spółdzielni uczniowskich. W styczniu 2021 dołączyła do Fundacji RC, gdzie współtworzy Kreatywny Dział PR jako specjalistka ds. komunikacji i budowania partnerstw oraz jako doradczyni w Gdańskim Centrum Organizacji Pozarządowych w zakresie tych dwóch zagadnień.
Jest pomysłodawczynią Spółdzielni Socjalnej Zeroban, która przerabia niepotrzebne materiały reklamowe na torby i różne akcesoria. Najtrafniej pasuje do niej określenie „innowatorka zmian społecznych, która wymyśla, szkoli, doradza i sieciuje.” Jej aktualna zajawka to społeczna odpowiedzialność NGO, ISO 26000 oraz ESG.