Lider zespołu konsultingowego, mentor procesów projektowych
Założycielka Metaphor, jedna z pierwszych w Polsce konsultantek Innovation&Design Management, zajmujących się budowaniem strategii firm i marek, rozwojem oraz wdrażaniem nowych produktów i usług, a także usprawnianiem pracy zespołów projektowych w oparciu o autorską koncepcję łączenia kilku metodologii m.in.: design management, design thinking, user experience, service design, coaching w branży wyposażenia wnętrz, fashion, FMCG, IT oraz dla organizacji, instytucji rządowych i pozarządowych.
Autorka i kierowniczka merytoryczna pierwszych w Polsce studiów podyplomowych Zarządzanie innowacją. Design Management na Uniwersytecie SWPS. Wykładowca w School of Form.
Wśród jej klientów są m.in. VOX, ENEA, Kronopol, Leroy Merlin, Classen, ALVO Medical, Quiosque, LIDL, Ministerstwo Środowiska, Gazeta Wyborcza, ENEA, Santander, Urząd Miasta Poznania, Volkswagen Poznań, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, The Lorenz Bahlsen Snack-World, Benefit Systems S.A., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma, Canal +, Marko Kitchen, Harpo- wielokrotnie nagrodzeni za innowacyjne projekty.
Firma VOX została uhonorowana nagrodą „Dobry Wzór” Instytutu Wzornictwa Przemysłowego jako najlepszy nowy produkt w Polsce w 2011 r, a także nagrodą Must Have na Łódź Design Festival. Za stworzoną przez Annę Wróblewską strategię rozwoju, firma Meble Vox została wyróżniona w konkursie Design Management Europe Award 2009 jako jedyna firma z Europy Środkowo – Wschodniej.
Anna Wróblewska razem z zespołem Harpo ulepszyła urządzenie Mountbatten do nauki pisania systemem Braille’a, za co marka otrzymała w 2021 r. trzy nagrody: Nagroda główna Wzór Roku dla Integracji, Wyróżnienie Wzór Roku dla Kultury, Zwycięzca w Kategorii Nowe Technologie. We współpracy z Anną Wróblewską powstała innowacyjna kolekcja frontów kuchennych, dzięki czemu Marko Kitchen zwyciężyło w konkursie Dobry Wzór 2021.